• ×
الأحد 18 أبريل 2021 | 04-17-2021
شوربجي

وما بالغتي يالكسكيته

شوربجي

 7  0  2072
شوربجي


((())) و بيان جديد من الكسكيته :

وما بالغتي يا الكسكيته

وابراهومه كمان ولدنا ولازم يلبس الكسكيته

وخايفين مودريتش يجينا بالكرفته

ويجينا سماتا بالكرفته

وما بالغتي يا الكسكيته

شلعتي الجماعه

وقطعتيهم حته حته

وما بالغتي يا الكسكيته

والمريخ في خطر عظيم

لا قادرين ينوموا ولا قادرين يحرسوا التيم

وما بالغتي يالكسكيته

وكلما جابوا ماسوره انقدت الاميه

ونفرات وشحدات والقرعه من يومها فاضيه في النمليه

وما بالغتي يالكسكيته

وجمال سالم قال قروشي

وعطرون قال قروشي

ومجدي عبد اللطيف قال قروشي

وما بالغتي يالكسكيته

وابراهومه مصاب

وجابسون مصاب

وكردنه مصاب

وفوزي بتاع الحريق مصاب

وما بالغتي يا الكسكيته

جهجهتي الجماعه

وعدمتيهم الحته

وساماتا لو جانا

وروجر سالي .. لو جانا

وفلان التاني لو جانا

بيجنوا الجماعه ويبدخلوا الكرخانه

وحيروحوا في الحته

وما بالغتي يا الكسكيته

وكردنه يا رهيب

وغرزته يا عجيب

ولكل مجتهد نصيب

وجهجهتوا الوصيف

وقعدتوهو في الرصيف

شلع وقلع وخطف نضيف

ما بالغتي يا الكسكيته

والاميره جايانا

وهي احلي من ديانا

وانشاء الله يالكسكيته

وده هلالنا الجميل

وبيعمل المستحيل

والجوهرة الانيقه

ودي هي الحقيقه

وما بالغتي يالكسكيته

والحقونا بالجنتلمان

والمويه البارده ودواء الضغط كمان

واحمونا من كسكيتة كردخان

وما بالغتي يا الكسكيته

ويا حكومه الحقونا

ويا معتصم ضيعتونا

ويا اسامه جيب تكسينا

ويا استئناف ارحمينا

وما بالغتي يا الكسكيته

ونحن حنسحب

وده كلام جد وما لعب

والماده ٥٥٥ تمنع تسجيل ابراهومه للهلال

والمادة ٦٦٦ تمنع تسجيل جابسون في الهلال

والماده ٧٧٧ تمنع تسجيل ابو سته في الهلال

والماده ٨٨٨ تمنع تسجيل غارزيتو في الهلال

وما بالغتي يا الكسكيته

قطعتي الجماعه وكسرتيهم حته حته

ومالا تسجيلاتنا

ما كلاتشي في العشرين

والتاج في العشرين

وكونلي في العشرين

وعاشور في العشرين

وراجي في العشرين

وبكري في العشرين

وجكسا في العشرين

وواوا في العشرين

واحلي اغنيه نهديها لدار المسنين

وصبرت واستنيت كتير اتمنى

أمني نفسي واقول

بكرة الجنة

ومن بعيد ياما

من جوا قلب بدعيلك معاي

نتهنى

عطشتي قلبي

وكل يوم تتجملي

أديني كلمة وسامحيني

وطَوّلي

ما تخجلي

يالسمحة قولي

استعجلي

خلاص كبرت وليك 19سنة

عمر الزهور

عمر الغرام

عمر المنى

اتمنى يوم تجمعنا

جنات حبنا

تبقي الأميرة والبطيع قلبي أنا

ماتقولي لي

مالي ومال الحب أنا

نار الهوى الوقادة

والشوق والضنا

وحلاوة الأحلام

وآمال الهنا

إيه يجمعن غير ال 19 سنة ايه يجمعن

ايه يجمعن غير التسعتاشر سنه

والو الو باب فين

بابا هنا هنا

هو الو مين

الو عمو

عمو مين الو من بيكلموا

عمو عمو عمو

عموعموعموشوفت انا حلوة ازاي

عمو عمو عمو شوفت انا طعمة ازاي


((())) ضربة معلم :

حقيقه ابراهومه مشطوب المريخ لاعب فنان ولا اخفي انني كنت معجبا به وهو في صفوف المريخ

لاعب صغير السن وقد تتناغم لمساته الفنيه وشباب الهلال صهيب الثعلب ووليد علاء الدين وولاء الدين والشعله واطهر وبشه الصغير وغيرهم

انضمام ابراهومه لفرقة الهلال مكسب حقيقي للهلال


((()))لا تبخسوا الناس اشياءهم :

والوصيف ايضا خطير جدا في تسجيلاته

فهو يسجل ويسجل ويسجل

وكونه بعد كوته

وقد سجل لاعبين كباااااار وكباااااار جدا جدا جدا

والمثل بيقول الدهن في العتاقي

فاللاعب كلما كبر في السن له مميزاته وهو بيلعب وقافي

وممكن يسجل اهداف وهو واقف في مكانه

وبعدين ممكن اللاعبين كبار السن يخوفوا اللاعبين صغار السن بالصوت العالي

واحيانا اللاعبين صغار السن يتركوا الكرة للاعبين كبار السن احتراما وتقديرا

وكمان ممكن ابوك او اخوك الكبير ممكن ينهرك اذا انت حاورت لاعب كبير في السن ( ومش عيب يا ولد )

وياريت الوصيف يستفيد من كل هذه المميزات الفنيه

ونبارك للوصيف التسجيلات النوعيه والتي ستظر جليا في بطولة العرب

اللهم الطف بالوصيف

ويارب جيب العواقب سليمه


محمد حسن شوربجي
امسح للحصول على الرابط
بواسطة : شوربجي
 7  0
التعليقات ( 7 )
الترتيب بـ
الأحدث
الأقدم
الملائم
  • #1
    عثمان جميل الدوحه قطر 11-04-2016 05:0
    خطيب مسجد الثوره الحاره11 يهاجم الكاردينال بعنف بسبب صفقة ابو سته ويصفه بالمسيحى والسفيه
  • #2
    Zaza 11-04-2016 01:0
    ههههههههههههههعععععععععععععععععععه قطعتهم حته حته.خلاص كفايه
  • #3
    sami 11-04-2016 11:0
    يا شوربة..انت عارف انو الحكومة حررت اسعار الدواء..وهناك ارتفاع فى اسعاره..وانت عارف ما يعانيه المريخاب من ضغط وسكرى وورم فشفاش ومصران عصبى ووو...وووو....المريخابى كشكول امراض..ونحن ما ناقصنك...ارحمنا شوية..كفاية علينا بص الوالى وجوقة الطبالين بقيادة المرشد والموهوم شيبة وبقية الكورال..ارحمونا...الرحمة...الرحمة...وووووووووب
  • #4
    الفيل 11-04-2016 10:0
    ان لم تستحى ففعل ......
    عندما يسجل المريخ مشاطيب الهلال تمجد الهلال وتسىء للمريخ وعندما يسجل الهلال مشاطيب المريخ تنسي ما كتبته وتقلب الايه. انت من وين مع أى مجتمع عايش
    انت من
  • #7
    Sayed_abdoun@yahoo.com 11-04-2016 09:0
    شوية اجتهاد أكثر وتصبح صحفي مثل كابو وبابكر سلك
أكثر

للمشاركة والمتابعة

تصميم وتطوير  : قنا لخدمات الويب

Powered by Dimofinf CMS v5.0.0
Copyright© Dimensions Of Information.

جميع الحقوق محفوظة لـ "كفر و وتر" 2019